Doorgaan naar hoofdcontent

10x meest gelezen in 2017

Heerlijk vind ik dat, terugblikken op het afgelopen jaar. De top-10 van meest gelezen blogposts! Leuk vind ik dat er van alles bij zit.
Kop cappuchino met versgemaakte kersen-monchoutaart bij Downey's in Amersfoort.

10. Favoriete sokken

 9. Minecraft Monday huiswerkmachine

Een leuk project van zoon Bud, waarin hij in Minecraft een machine bouwt die woordjes kan overhoren!

 8. Over kliekjes en erbij horen  

 7. Wende Snijders

Mooie muziek, en over hoe braafheid uit de mode is geraakt.

 6. LinkedIn, wat kun je ermee als blogger

Ik vrees dat men een zinniger antwoord op deze vraag verwachtte, maar helaas ratel ik maar wat over mijn zeer minimale LinkedIn-account. Dat kan wel een voornemen voor 2018 zijn, om daar wat van te maken!

 5. 15 dingen die niemand aan je vraagt

 4. Minecraft Monday wortels kweken

Een farm (wortelboerderij) in het spel Minecraft met meerdere verdiepingen.
Ook een goed voornemen om meer met Minecraft te doen. Helaas heeft Bud niet altijd zin zijn moeder ter wille te zijn om tig foto's te maken. Het laten zien en erover vertellen vindt hij wel leuk.

 3. 5 leuke dingen die we gedaan hebben deze vakantie

 2. Bijbeltent

 1. Theologie van het Lichaam 3

Kaft van het boek De Theologie van het Lichaam van Paus Johannes Paulus II
Dit vind ik zelf ook wel een hoogtepunt. Heel interessant om te lezen en erover te schrijven. Voor volgend jaar heb ik ook al een boek. Wat dat is hou ik nog even geheim.

Reacties