Doorgaan naar hoofdcontent

Goede blogvoornemens - wie heeft ze niet?

Ja, ook ik heb goede voornemens wat betreft het bloggen. Zo ben ik begonnen (ja het is niet gebleven bij het benoemen van mijn voornemens op een stukje oud papier) met het uitwerken van mijn recepten. Omdat ik geen receptensite heb, had ik zoiets van dan hoef ik me ook niet druk te maken over het precieze recept, gewoon wat gezellige tips geven is wel genoeg.

Maar dat is toch eigenlijk onzin, een net recept met ingrediëntenlijst is ook veel mooier om te zien. En dan kan je het ook echt máken, mocht je dat willen. Mijn zegen heb je alvast want ik schrijf alleen  de succesrecepten op (en anders zou ik het je eerlijk vertellen - mislukkingen zijn soms ook leuk :-).

Nu ik er toch over begin, mijn eerste driekoningentaart zag er mooi uit. De foto is niet zo scherp, het is dan ook één van mijn eerste eetfoto's:


Maar helaas, de taart was keihard! Niet eetbaar.

Overzichtelijke recepten dus, liefst ook nog met printmogelijkheid. Dus dat wordt nog wel een klus.

En liefst recepten met een verhaal erbij. Verhalen die uitmonden in een recept. Of hoe je het noemen wilt. Geloofsverhalen, gedeeltelijk, inderdaad, maar dat hoeft niet per se. Ook gewoon verhalen uit het dagelijks leven.

Ik had nog meer voornemens - het verbeteren van de pagina-indeling voor de telefoonlezers - want die hebben nu heel beperkte mogelijkheden om verder op mijn blog te zoeken. Een aparte receptenpagina is daar onderdeel van - maar ik wil eerst van de gezellige eet-kletsverhalen fatsoenlijke recepten maken.