Doorgaan naar hoofdcontent

Iets anders dan God

Yep! De plof op de deurmat is inderdaad... het boek van mijn zeer geliefde blogster Jennifer Fulwiler, Something Other Than God! Ik probeer op de foto's mijn blijdschap tot uitdrukking te brengen. Sorry voor de overbelichting...
Voor het eerst van mijn leven heb ik een boek besteld voordat het uit was en ik had het eerder dan de meeste mensen in Amerika! Gewoon via bol.com, al hebben ze het daar nu niet meer... of het was uitverkocht, of ze hadden maar één exemplaar! En dat heb ik dus. Maar je kunt het ook kopen via amazon.com.
Die recepten moeten maar even wachten...
Verdiept in een boek... dat is lang geleden. Al kende ik het verhaal van Jennifer Fulwiler in grote lijnen via haar blog conversiondiary.com, miljoenen details heeft zij bewaard voor haar boek.
Aaaaah... Bud-monster!
Hij wil gewoon een beetje aandacht, op een erg grappige manier. 
En de lieve Stud-man die een kopje koffie komt brengen...
Even een momentje rust zodat ik daadwerkelijk wat letters kan verorberen. Maar de rust duurt niet lang.
Het Bud-monster pakt mijn sok... en is zo lief hem ook weer aan te doen!
Wat je hier allemaal ziet weet ik ook niet. Laten we het houden op afleidingsmanoevres van een lief monster. Dit is genieten ik moet vaker een boek lezen, zomaar midden op de dag.
Zo hoort het eruit te zien... ik kan weer verder terwijl Bud een puzzel maakt.
Hier heb ik mij laten omkopen voor wat extra computertijd. Maar het is wel een goede deal want ik heb ook extra leestijd, en toch wordt de vloer gestofzuigd.
Donderdag komt de Donald Duck en ik maak nog wat meters...

Uit. Wat een fijn boek. Wat kan ik er verder over zeggen. Als je wilt weten wat zich in een bekeerling afspeelt moet je dit boek lezen. Het is wel Amerikaans. Dat geeft niet maar in Nederland gaat het anders. Waar Jennifer moest aansluiten bij 100 mensen die in drie hokjes gingen biechten, daar moet je hier met een lantaarntje zoeken naar een bord met een naam in een donkere kerk, als je tenminste via de tamtam en de rooksignalen gehoord hebt waar nog priesters zijn die de biecht afnemen. Het is interessant dat Jennifer Fulwiler via de weg van het verstand tot bekering komt. Mijn bekering ging in de eerste plaats via het hart, en daarna pas via het verstand. Ik wou dat ik daar uitdrukking aan kon geven, in woorden die niet New Age klinken. Het is fijn als iemand het zo onder woorden kan brengen als Jennifer Fulwiler.

Reacties

  1. Ik vind dit een leuke blog met al die foto's! Grappig. Jij zo blij met je boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter