Doorgaan naar hoofdcontent

3 Countdown Continued

'k Heb vandaag mijn eerste opmerking gehad, zie vorige bericht. Dat vind ik zo leuk dat ik overweeg een spiegelBLOG in het engels te maken. Amerikanen zijn zo enthousiast en hartelijk. Vroeger vond ik dat nep. Maar, is het Hollandse 'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' ook niet gewoon maar een houding? Dan vind ik dat enthousiasme toch wel heel leuk!

'k Zit met mijn haar in een handdoek, te wachten op handdoekdroog haar. Dan rol ik papillotten, kijken of dat beter werkt dan krullers. 'k Was net thuis van de repetitie van het Driekoningenspel. Een fijn meditatief moment is dat, meditatief gecombineerd met oplettendheid. Het is in de rol van engel best lastig de momenten te kennen wanneer je moet spreken. Vandaag hebben we met kleding geoefend. Nog maar twee weken tot de eerste uitvoering!

Maar... zo ver zijn we nog lang niet. Het aftellen gaat hard. Nog drie dagen!